Skocz do zawartości
Zamoria.pl - Medium! Miejsce na twój baner! Miejsce na twój baner!
AdrianWP

GLADOR MH by Cycu 2017-11-02

Polecane posty

Jak widać na załączonych screenach nie prawdą jest, że Mh nie działa na Gladorze. Ja osobiście uruchomiłem go przypadkiem próbując zainstalować Mh by cycu z tego forum ("3.1" Z TEGO CO PAMIETAM). Oczywiście nie udalo się go włączyć gdyż wykrywał go antycheat. Postanowiłem go usunąć i tak sie stało.

1. Chcąc usunąć pliki wsadzone do gry postanowiłem ze odpalając patcher usuną się same lecz jak wiadomo nie usunęły się.

2. Wszedłem w folder do którego je wsadziłem i ręcznie wpisując ich nazwę wyszukałem i usunąłem. (UWAGA SĄ 2 PARY TYCH 3 PLIKÓW O TEJ SAMEJ NAZWIE ALE W DWÓCH RÓŻNYCH ROZSZERZENIACH ZWRÓĆ UWAGĘ BY USUNĄĆ TE KTÓRE DODAŁEŚ INSTALUJĄC CHEATA.

3. Po usunięciu wchodze do gry a tu konsolka z Cyca :D

 

Nie mam pewności czy to mój klient sie zbugował czy u was też zadziała ale sami sprawdźcie.

 

PO USUNIĘCIU PLIKÓW NIE DOTYKAJ PATCHERA ODPALAJ PRZEZ LUNCHER

GLADOREK.png

Gladorek 2.png

  • Like 2
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem o jakiego mh ci nawet chodzi , wez daj jakos bardziej przerobiony ten poradnik

Edytowano przez DAWIDEK28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mogę zrobić ss z gladora na starych plikach i powiedzieć że działa lecz wywala po 15 s , to co ty opisujesz według mnie  nie ma prawa działać.

Proszę zwrócić uwagę o datę i czas pod mini mapą

Wrzuć na jakiś hosting swój lib jak możesz.

 

shit.png

Edytowano przez Aries

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Aries napisał:

Też mogę zrobić ss z gladora na starych plikach i powiedzieć że działa lecz wywala po 15 s , to co ty opisujesz według mnie  nie ma prawa działać.

Proszę zwrócić uwagę o datę i czas pod mini mapą

Wrzuć na jakiś hosting swój lib jak możesz.

 

shit.png

 

Zgadza się mnie też potrafiło wywalić ale nie co 15sec tylko raz na jakies 15-30min poza tym na 1 ss miałem 150lvl w ciągu tego czasu odkąd wstawiłem ten post zdązyłem dobić 180 jak widać na ss :)

Ależ proszę o to mój lib :)  i nie robione było nic na starych plikach. 

lib 59fb3ff8aa2b1_EKRANGLAD.thumb.png.75fa479506e9887cc8ea1d52c82faf93.png:  http://www.mediafire.com/file/edtedeigwd8551i/lib.rar

Po załadowaniu mojego Lib wejdz do gry przynajmniej do miejsca wyboru postaci bo dopiero tam u mnie pojawia się Hud tego Mh :) na ekranie logowania jeszcze go nie widać

 

  • Like 10
  • Dzięki 2
  • Zmieszany 2
  • Smutny 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, DAWIDEK28 napisał:

Cheat dziala, nie wiem jak to zrobiles ale oke jXDDD

Sam nie wiem próbowałem go usunąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, DAWIDEK28 napisał:

Ide popatrzec w lib

Dobra juz troche sie dla mnie to zrobiło jasne

 

Ale czasami wywala z gry.

Wywala tylko przez bicie w stylu Ninja. Jeśli wejdziesz w lib i to pliku zzzz.pyc dodasz # czy co kolwiek to wyłączysz bicie jak ninja.

zzzz.pyc ======= #zzzz.pyc 

Wtedy cała reszta działa a z gry nie wywala

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co z tego ze działa jak ścieżka z nazwa dll (ubojnie co wstrzykniesz) wędruje do serwera xD

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, EroS napisał:

co z tego ze działa jak ścieżka z nazwa dll (ubojnie co wstrzykniesz) wędruje do serwera xD

Jak zmienię ich np os na os z importem mojego cheata w py to też powędruje do serwera czy tylko dll się tyczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, DAWIDEK28 napisał:

czyli predzej czy pozniej bana dostane?

Tego nie wiem, tak samo jak jest z pythonowymi hackami,. Wiem ze cokolwiek wstrzykniesz dll, w bince jest funkcja sprawdzajaca moduly w danym procesie jesli znajdzie dodatkowy wysla pakiet z headcode 0x54 146byte size i z sciezka/nazwa danej dll, jak zrobisz bypass tej funkcji czepia sie crc binki, zapatchowanie kilku funkcji z glownej funkcji update daje dopiero bypass

 

 

Untitled.png

Edytowano przez EroS
  • Dzięki 2
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie żeby coś, ale jadę na mh od dłuższego czasu razem z wh/dmg (inv. attack) i to normalnym z oknem cyca i nie mam bana, co zresztą cycu może potwierdzić ;p

 

EDIT: nic nie modyfikowałem w kliencie :D

Edytowano przez xOjciec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, DAWIDEK28 napisał:

Ojciec, dasz link do wh ? Bo mi nie dziala te bicie ninji,.

Dlatego ci nie działa bo sam to wyłączyłeś słuchając sie tego 

 

Dnia 2.11.2017 o 17:07, AdrianWP napisał:

Wywala tylko przez bicie w stylu Ninja. Jeśli wejdziesz w lib i to pliku zzzz.pyc dodasz # czy co kolwiek to wyłączysz bicie jak ninja.

zzzz.pyc ======= #zzzz.pyc 

Wtedy cała reszta działa a z gry nie wywala

 więc jak chcesz bicie ninji to musisz zmienic z np #zzzz.pyc na zzzz.pyc i będzie śmigać

 

pomogłem to łapa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką samą sytuacje i potwierdzam że działa. Też byłem w szoku ale wszystko śmiga aż miło. Jeszcze gdyby tak fishbota ogarnąć to już wgl kozak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Aries napisał:

Dlatego ci nie działa bo sam to wyłączyłeś słuchając sie tego 

 

 więc jak chcesz bicie ninji to musisz zmienic z np #zzzz.pyc na zzzz.pyc i będzie śmigać

 

pomogłem to łapa

Nie rozumiesz mnie, po prostu wywala z gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

92e16cd126fdfc806bf1870475e6e901.png

 

Takie tam na Gladorze XDDD, btw. nie macie co pytać jak i czy udostępnie, bo wy prawdopodobnie dostaniecie bana z wejścia, jakimś cudem nie dostaje bana na inject dll.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×

Ważne informacje

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki korzystania z serwisu.