Skocz do zawartości
       Senea Miejsce na Twój banner! Miejsce na Twój banner!

qdhq780

Aktywny
  • Zawartość

    32
  • Wpisy

    1
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutral

O qdhq780

  • Tytuł
    Lepszy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. qdhq780

    Szarfa od plechito

    Kim ty frajerze* jesteś? Od ziemi pewnie nie odrosłeś, także sklej wary.
  2. qdhq780

    [EASY] [OLDSCHOOL] VastiaMT2

    1102 16:00:18777 :: Pack index file version error! pack/skille ojoj p.s client sie nie odpala
  3. qdhq780

    [EASY] [OLDSCHOOL] VastiaMT2

    A skąd wiesz, że ktoś się nie loguje tymi samymi passami na inne serwery?
  4. qdhq780

    [EASY] [OLDSCHOOL] VastiaMT2

    Nie polecam + po starcie a dokładnie jakieś 2h od startu, zgadnijcie co, wyciekła baza, HM, NO KTO MÓGŁBY SIĘ TEGO PO BOSMANIE SPODZIEWAĆ, HM HM.
  5. Cześć. Dzisiaj wam pokaże jak ustawić poziom większy niż 255, czyli 32k. Poradnik jest chyba z innego forum, ja jedynie stworzyłem paczkę, i zmieniłem typy danych. Więcej już nic nie robiłem, paczucha dosyć stara, ponieważ ma już z 2 miechy, jednak jak ją sprawdzałem, to bez problemu mogłem sobie nadać 270 poziom (Dla testu, bo 32000 nie chciało mi się w constants ustawiać). //Czy paczka pełna czy nie pełna nie wiem, ale chyba pełna.\\ DL: [Hidden Content] [Hidden Content]
  6. qdhq780

    [C++] Poprawa systemu cube.

    System Craftingu jest zbugowany od strony source. Dlatego też pokaże wam jak go naprawić. game/src/cube.cpp 1.) Szukamy: if (resultText.size() - 20 >= CHAT_MAX_LEN) 2.) I edytujemy całą funkcją na taką: size_t resultsize = (resultText.size() < 20) ? (20 - resultText.size()) : (resultText.size() - 20); if (resultsize >= CHAT_MAX_LEN) { sys_err("[CubeInfo] Too long cube result list text. (NPC: %d, resultsize: %d, length: %d)", npcVNUM, resultsize, resultText.size()); resultText.clear(); resultCount = 0; } 3.) Następnym krokiem będzie wyszukanie tego: if (materialInfoText.size() - 20 >= CHAT_MAX_LEN) I cała funkcja ma wyglądać tak: size_t materialInfoTextSize = materialInfoText.size() < 20 ? 20 - materialInfoText.size() : materialInfoText.size() - 20; if (materialInfoTextSize >= CHAT_MAX_LEN) { sys_err("[CubeInfo] Too long material info. (NPC: %d, requestStart: %d, requestCount: %d, length: %d)", npcVNUM, requestStartIndex, requestCount, materialInfoText.size()); } I to wszystko.
  7. qdhq780

    [BETA]Valeris 4Fun/PvP

    Zamyka, a tam por hap. @top No nie wiem jak to będzie z tym serwerem, duża ilość hp, żeby nikt nie mógł nawet normalnie zrobić pojedynku?
  8. qdhq780

    [C++] Naprawa niewidocznych modeli na mapach.

    Dzięki, ten sam problem był wydaje mi się przy broniach, gdy wpisywało się w item_list .gr2 a było w item GR2 nie było widać modelu, raczej po tym zabiegu problem powinien ustąpić.
  9. qdhq780

    Zmiana Bonusów

    Kto mądrzejszy naprawi ale nie bo trzeba wstawić komentarz na pol strony. sam byś tego szukał x wiekow
  10. qdhq780

    [C++] Blokada funkcji dice i tych znaczków

    miałem na myśli to , że gdyby był by lc_text trzeba by było dodać Ta komenda została wyłączona.; do locale_string, a przez info nie trzeba tego robić. (nie umiem tłumaczyć, nie bij plz)
  11. qdhq780

    [C++] 100% HP pod śmierci

    Stary temat To trzeba wyszukać 2x bo inaczej poradnik nie pełny :C
  12. qdhq780

    schittest rw3

    Ale chociaż mogłeś napisać, że np tego spoilera nie zrobiłeś ty tylko boo z ***, bo wątpie zebys przeniósł game czy cokolwiek xD
  13. qdhq780

    [C++] Zamiana postaci na OX

    wwwwwww
  14. cmd_emotion.cpp bool CHARACTER_CanEmotion(CHARACTER& rch) { // °áÈ¥½Ä ¸Ê¿¡¼­´Â »ç¿ëÇÒ ¼ö ÀÖ´Ù. if (marriage::WeddingManager::instance().IsWeddingMap(rch.GetMapIndex())) return true; // ¿­Á¤ÀÇ °¡¸é Âø¿ë½Ã »ç¿ëÇÒ ¼ö ÀÖ´Ù. if (rch.IsEquipUniqueItem(UNIQUE_ITEM_EMOTION_MASK)) return true; if (rch.IsEquipUniqueItem(UNIQUE_ITEM_EMOTION_MASK2)) return true; return false; } Zamieniamy na: bool CHARACTER_CanEmotion(CHARACTER& rch) { return true; }
  15. No elo limit_time.h Szukamy i komentujemy tą linie #define ENABLE_LIMIT_TIME Jeżeli nie wyłączymy tego, będzie nam padać game.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.