Skocz do zawartości
ArteosMT2 Nemoria Miejsce na Twój banner! Miejsce na Twój banner! Miejsce na Twój banner! Miejsce na Twój banner!

Rangor

Aktywny
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

60 Excellent

O Rangor

  • Tytuł
    Kozak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    marmurek dopiero na 0.7 cos leci
  2. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    tak nagraj
  3. Rangor

    Co myślisz o osobie wyżej?

    chyba nie muszę nic dodawać
  4. Rangor

    Co myślisz o osobie wyżej?

    prawie jak Administrator prawie robi wielką różnice
  5. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ale ześ dojebał a widzisz ze łowienie na serwie jest na klikanie ilości spacji a fb w mh jest standardowy na stary system łowienia ??? Ja rozumiem ze jesteście zacofani w rozwoju ale podstawowe funkcje to chyba umiecie rozróżnić.
  6. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    ciekawe jak to mozliwe ???? skoro wszystkim innym działa. atak na cel napewno ci działa wiec nie kłam amebo a wh jak nie bije to zbi deklu spota aby vidy sie odnowiły i powinno śmigac
  7. Rangor

    Extreme Injector 3.7.x

    pomyłka
  8. Rangor

    Co myślisz o osobie wyżej?

    kiedy mh premium na matadie ??
  9. Rangor

    Co myślisz o osobie wyżej?

    e ameby do spania i rano do kościoła
  10. Rangor

    Co myślisz o osobie wyżej?

    napraw to wh na matadie xd bo luk hack słabo działa
  11. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    WH musi odświeżc vidy mobow wiec zbi spota a potem powinno działać .
  12. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    0.7 polecam wh dziala na nowe vidy mobwo zbi spota normalnie a potem powinoo samo klepac juz
  13. Rangor

    [Prezentacja] [Easy] Xanthia.pl

    NIBY FAJNIE ALE CZEGOS BRAKUJE xd Łapie za jaja ale nie urywa .
  14. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    bo jest limiter amebo
  15. Rangor

    Matadia DMG WH MH

    to musisz sam se dopasować pod swój internet o raz rodzaj broni jaki używasz ale limiter mama spory wiec pewno wyjdzie kolo 0,3
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.